Beste klanten.
Eerst en vooral hopen wij dat u en uw familie veilig en gezond zijn. Terwijl de situatie rond de COVID-19 pandemie elke dag verandert en evolueert, is de gezondheid en de veiligheid van onze klanten en medewerkers onze topprioriteit.
Iedereen die betrokken is bij de distributieketen is verplicht om de strengst mogelijke veiligheidsvoorschriften inzake hygiëne na te leven. Dat betekent dat alle medewerkers beschermende kleding dragen, inclusief mondkapjes en handschoenen, en dat de werkomgeving regelmatig gedesinfecteerd wordt.
Valante heeft ook de gepaste online maatregelen genomen om onze klantenservice te blijven waarborgen. Aangezien alle schakels in de distributieketen te lijden hebben onder deze coronacrisis, kan het voorkomen dat pakketjes vertraging oplopen. U hoeft zich echter geen zorgen te maken. Wij volgen de status van uw zending op en zien erop toe dat uw bestelling toekomt.
Hebt u een vraag? Wellicht vindt u het antwoord reeds in onze uitgebreide FAQ. Staat uw antwoord niet in ons Help Center? Aarzel dan niet om onze klantenservice te contacteren via info@valante.nl. (Verstuur uw bericht met het e-mailadres dat u gebruikte voor de bestelling en vermeld uw ordernummer). Wij antwoorden u binnen de 1 tot 3 werkdagen!
Dank voor uw vertrouwen!
Valante Team